A new year ...

Found this on Facebook
 
New beginnings, new challenges and infinite possibilities - that will be my 2013,
and for my family & friends as well ♥
♥ Hopefully you'll all be there with me to share all what life can give ♥
Postat av: Izabell
URL: http://www.mysbella.blogg.se 2012-12-28 / 12:44:33

Jag lääängtar till nästa år, ett nytt bättre år...:) Jag önksar dig ett SUPERFINT och bra 2013 för det är du verkligen värd!!! <3<3<3

Kraam Izabell


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2012-12-28 / 15:18:41

Jag hoppas du får ett fantastiskt 2013 finaste Mia ! Hoppas också hostan och de hinner ge sig till nyår :(
Hostmeducin ? Whiskey ?
Själv hoppas jag verkligen att 2013 blir ett bättre år, 2012 hade jag kunnat stryka helt för min del ;P
Massa kramar !!


Postat av: Linda aka Javamorsan
URL: http://justsaying.se/ 2012-12-28 / 21:38:28

Önskar dig ett fantastiskt 2013!!


Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2012-12-29 / 11:11:12

Åh detsamma till er!!! Såg du hade ringt men jösses är ju HELT lönlöst att försöka ringa tillbaka till dig, babbelmaja!!
Hoppas ni får ett riktigt finr nyår nu och att du blir friskare med!
Jaaaaa ringen JAAA herregud vilken ring!!Underbara P såklart!Helt galet..Jag fyller ju 30 den 7/1 så P har bokat spa någonstanns,överraskning,tror det blir den helgen =(


Postat av: Kenneth
URL: http://rothvoss.blogspot.se/ 2012-12-30 / 12:33:56

Hej blogvännen


Först vill jag passa på att önska ett riktigt GOTT NYTT ÅR

Sen till mitt ärende som rör gästbloggning.

Jag har planer på att fortsätta med detta inlägg varje vecka hos mig och undrar om du vill göra mig den tjänsten och vara med på detta nästa år det kan ju bli några inlägg under året beroende på hur många som anmäler sig.

Min tanke för 2013 är att ni första gången skriver fritt o sen kanske vi kan hitta ett tema för andra gången o sen blir det fritt igen J

Dessutom tänkte jag byta dag till Lördag eftersom oftast har jag mer tid att lägga ut bloggen då J

Så det blir som förra året en dag i veckan, ni mailar mig text o bilder o jag lägger ut med länkar till er blog hos mig på lördagar, ska dessutom försöka påminna alla 1 vecka innan J

Sen vore jag jätte glad om ni kunde hjälpa till o ragga gästbloggare för desto fler det blir desto färre inlägg behöver ni ju skriva hehehe

Skicka gärna ett svar så jag vet om ni vill va med eftersom första inlägget skall ju ut redan på lördag den 5 januari 2013.

Ha ett gott slut


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?