Perfekt tajming, hurra

jag har blivit dunderförkyld lagom till Jul - känns oerhört priviligerat att få en sån rejäl feberhög variant precis nu! Nätterna är underbara, särskilt mitt i ungefär när andningen nästan helt upphör - näsan täppt av skönt snor och halsen igentäppt av detsamma o svullna körtlar - perfekt helt enkelt.
 
Det absolut BÄSTA med att få en sån här sällsynt bacillgåva är väl ändå att jag förmodligen SLIPPER julsammankomsten med nära och kära, värmen i gemenskapen, den goda maten, de glada skratten .... ja om jag har riktigt stor TUUUR så tillbringar jag aftonen (och de övriga dagarna) nerbäddad i min säng, hostandes och snörvlandes, förhoppningsvis andandes ;-).
 
Jag tänker verkligen inte önska er detsamma, den här bacillen vill jag verkligen ha för mig själv, så det så - er önskar jag i stället det andra, värme o skratt och sånt trist ...
 
God Jul nu alla goa bloggisar!
Postat av: Izabell
URL: http://www.mysbella.blogg.se 2012-12-23 / 18:17:17

Men vännen då, du har då en förmåga att se något positivt i allt..;) Krya på dig!!! <3

Kraam och God jul!


Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2012-12-24 / 10:32:29

Åh stackare, hoppas du kryar på dig och jag tror INTE att du vill missa det där goda jul vinet, OM du gör det så är du VERKLIGEN sjuk;)
God Jul till dom bästa önskar de näst bästa!


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2012-12-28 / 10:22:00

Hej gumman! Hur mår du ?? Hoppas verkligen inte du behövde vara hemma ensam över julen, de flesta nära och kära har hellre en snörvlande Mia på plats än ingen alls kan jag tro.
Kramar !!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?