Fått en award

från goa LINDA, the one and only JAVAMORSAN

Vi träffades första gången irl i lördags å jag kan säga att det
var INTE TRÅKIGT alls, en underbart skön tjej med huvet på skaft
och nära till skämt o skratt. En rejäl dos självironi o jäkligt skön stil har hon tycker jag
(och fler med mig tror jag, en favvo-bloggare för många)



Meningen är de som får utmärkelsen ska få fler läsare genom att länken sprids.
Länkkärlek som gillas såklart.
Får du en award och vill anta den gör du som så att du tackar och länkar till personen du
fått den av och sedan presenterar de 5 bloggar du vill ge awarden vidare till.

Inte lätt som en plätt precis, vill ju skicka till fler :-(

JENNIFER (Jenkan)
Min allra första tvångsadopterade lillasyster/vän/goooGötetjej!
För att vi inte tappar varandra whatever happens ♥♥♥

LINDA (Hummingbird)
Stackarn, också tvångsadopterad lillasyster från rätt sida landet ;-)
och nu också "tvångsmosteriserad" liten skatt i sonen Alfred hihi
För att du alltid gör mig glad, inte bara på fredagar ♥♥♥

ANNELIE (Mystjejen)
En bloggvän som fångat mitt hjärta, helt underbara vibrationer
denna goa tjej sprider vartän hon går - glad att vi "träffats"
och hoppas på ett irl-möte när tiden är rätt ♥♥♥

VIVI (Miss Vivis)
En lika varm och hjärtlig person i verkliga livet som i bloggens
värld, nä såklart hon var bättre :-D
Hoppas på fler möten och många rader text i framtiden med henne gör jag ♥♥♥

SOPHIA (Sophia)
En härlig tjej jag träffat förut, vi har ju "pinnar" båda två
och lärde känna varandra den vägen.
Jättekul att ses igen nu i helgen som var och hon är som förut,
dvs precis lika trevlig o go (tack för kaffet förresten hihi) ♥♥♥
Postat av: Linda aka Javamorsan
URL: http://baralinda.se/wordpress 2012-01-10 / 12:00:03

Den var du värd goa du!

Återigen tusen tack för i lördags. Jag tycker det är så skoj att träffa människor man följt på nätet under längre tid. Ibland får man sig en chock för att nätpersonligheten är just bara det en nätpersonlighet. Men så träffar man på såna som dig och inser att japp det finns äkta människor även på webben.

Men mig är det lite så att What u see is what u get liksom. Jag är den jag är både online och i mitt liv utanför internet!!



Ha dig en underbar dag nu goa du Kramar


Postat av: Yohanna i Las Palmas
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/ 2012-01-10 / 12:34:25

Jättegrattis till utmärkelsen!



sv: Kul att du hänger på. Man gör som man kan och klarar av, jag ger bara råd. På fredag kör vi en utvärdering på hur det har gått.



Hälsningar

Yohanna


Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2012-01-10 / 12:51:21

ÅH jippie en award från den bästa "tvångs" människan ever!!Denna görs såklart så fort som möjligt!


Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2012-01-10 / 13:54:54

Tack för tummar, tassar,tår finns en liten update;)


Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2012-01-10 / 14:06:00

Jupp tycker vi med,hihi du är den enda som vet ju....lite roligt är det med en hemlis som man inte avslöjar i första taget;)


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2012-01-11 / 10:58:02

Mahhh vad du är gullig !!! Vad glad jag blir! Ska ta väl hand om länken, jag lovar ! ;)



Jag håller med du, hade varit så kul att kunna träffas då & då , att fortsätta hålla kontakten räknar jag nästan med ;P

Jag glömde ju fråga om det stora som hände dig för tio år sedan !! :O men det får bli en historia för nästa träff kanske ? :)

Massa kramar fina du, du gör mig så glad !


Postat av: Sophia, Mamma till Nova
URL: http://rosasophia.blogg.se/ 2012-01-12 / 00:09:54

TACK! Vad gullig du är! <3 Ska se om jag kan knåpa ihop en egen nu. :) Har ni landat hemma efter den händelserika helgen? Kramar


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?