200/366

Så här mysigt kan två pinnar ha det på sin semester
Myyyyysigt voffar de och solar vidare :-D
 
I morgon kommer första gästbloggerskan hit o invaderar sidan,
yipppppeee va kul :-D
Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2012-07-18 / 10:39:06

Ha det så underbart i Grekland nu!!!


Postat av: malin-helena - Träningen Är Livet
URL: http://malin-helena.bloggplatsen.se/ 2012-07-18 / 17:43:47

Hej Mia!
Nu är jag tillbaka från mitt sommarlov, lagomt tills du åker på ditt lov ;)
hihi..
Jag hoppas ni får det toppen fint i Grekland! Garanterat mer sol och värme än vi har det hemma i Sverige i alla fall. ;)

Ha det bra! Kramar!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?