Chris is in the house!

Hej allihopa,

Chris heter jag och jag har fått äran att gästblogga här hos Mia medan hon och Leslie är i Grekland och njuter – man skulle ju inte direkt tacka nej till en sådan resa efter den här regniga sommaren. Så jag hoppas och vet att de njuter deluxe!

Vem är då jag? Chris, 26 år, mamma och hundägare såklart! Som ni då förstår är det via hundarna vi har träffats Mia och jag. Dvärgpinscherägare är vi båda två och sötnosen Goliat är mitt barnbarn <3

Mycket av min tid går såklart åt till hundarna och min son. Hundarna är en del av vår familj och följer med i alla miljöer och klarar det utan problem. Det är ”jobbigare” att ha barn än lätta hundar som alltid fungerar överallt och lyssnar. 

Inredning brinner mitt hjärta för och jag längtar som en tok tills vi flyttar till vår nyproducerade lägenhet i höst. Med en minst sagt annorlunda planlösning, så blir det en utmaning att få till det, men det kommer nog bli kanon i slutändan. Att få fira jul hemma hos oss där våra familjer får plats är ju fantastiskt, men betyder att vi måste lämna vår underbara lägenhet i Abrahamsberg och det känns i hjärtat.

Hoppas nu att ni alla har haft och kommer ha en fortsatt trevlig sommar – det ska jag ha innan jag börjar jobba efter en minst sagt lång ledighet (mammaledig)

Kramar till er alla!

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!
URL: http://adaras.se 2012-08-02 / 11:34:52

hoppas du också får en fortsatt trevlig sommar!:)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?