Hej alla Mias läsare!

Johanna här, jag är mer känd som lifeofjohanna inom bloggvärlden! Fick äran och gästblogga här hos Mia! Och det är klart man ställer upp när ens goa vän åker på semester.  Texten skall egentligen handla om mig, men måste säga att jag är glad jag fått chansen och träffa Mia (och hennes man) flera gånger och vi blivit goda vänner! 

Så vem är jag då? En glad tjej som med stormsteg närmar mig 30årsdagen. Har bloggat sedan 2006 och idag är bloggen en stor del av mitt liv. Tycker det är fantastiskt sätt och lära känna nya människor på! Jag bor ensam i min nyinköpta lägenhet i en liten by i skåne och jobbar i en annan liten by som förskollärare.

Jag tror det är bättre ni kikar in hos mig och bildar er en egen uppfattning om mig!

Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?