Madredetres återvänder med minnesbilder ...

En bild som betyder mycket för mig måste vara en bild på mina döttrar och min make. Så jag klipper ihop ett kollage med mina tre döttrar

Och deras möte med sin älskade pappa på BB och sen en bild på mig så som jag såg ut innan barnen föddes.

Jag skriver inte så mycket om mina barn i min blogg eftersom det är min blogg och jag anser att jag vill inte lämna ut mina barn där om dom inte vill det själva,

Så det är bara vid speciella tillfällen som ni kan läsa om mina barn inne hos mig på www.madredetres.blogg.se.

Här är min underbara familj och jag som ung kvinna – innan barnen föddes och jag blev vuxen….

 

 

Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2012-07-22 / 12:39:34

Heheh lugnt rara du förstår HELT varför du inte hann;)Snart drar vi på semester!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?