Madredetres invaderar ;-D

Vilken ära att få gästblogga här.

Nu ska jag berätta om vem jag är – oj så svårt.

Jag är en kvinna på snart 40 år som har tre döttrar och en make. Jag studerar på högskola just nu till Arkeolog och jag jobbar även extra på ett sjukhem för äldre som Undersköterska.

Jag har en reumatisk sjukdom som gör att jag ständigt har värk och på grund av detta har jag nu äntligen fått en vårdresa beviljad.

Detta kommer ni kunna läsa mer om inne hos mig på www.madredetres.blogg.se om ni vill.

 

Den här bilden säger nog ganska mycket om mig som person. Jag gillar inte att vara med på bild och det handlar till största

del om att jag inte trivs i min allt för stora kropp. Så nu står jag faktiskt i kö för en GBP – det hade jag aldrig trott för några år sedan men nu har jag bestämt mig. Jag behöver hjälp

för att komma ner i vikt. Viktresan kommer ni också förhoppningsvis kunna följa inne hos mig….

Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?