Strukturfaschistjaget

har tagit tag i ännu några saker från strukturkursen  häromsistens ...
nu blir det pappersöverhopade skrivbordet snart
ett minne blott - tjohej vicken grej, perfekt för mej :-D
Hur denna mockapär (The tickler file) fungerar finner du svaret på hos struktören DAVID
 
Jag har valt att sätta dagarna efter mappen augusti eftersom jag har
SEMESTER hela juli och inte ämnar göra ett knop på jobbet då ;-)
 
Förutom denna skrivbordsrensningsövning så har jag också hunnit med följande;
  • rensa mejl (ojoj vad man spar både på jobb o privat)
  • rensa i mejllistor (både jobbets och privata)
  • rensa ajfånen (dito både jobb o privata nummer)
Snart dax för lunch o sen mer fix o trix i Mias strukturfaschistfixarstuga ;-)
 
Det som är gjort, är klart!
Postat av: Izabell
URL: http://mysbella.blogg.se 2012-06-27 / 12:59:33

Ordning och reda.. jag skulle oxå behöva rensa!

Kraam Izabell


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2012-06-27 / 15:19:25

Jag håller också på att uppdaterar och rensar lite inför semestern, det är rätt skönt tycker jag. Känns som om det blir ordning och reda på grejjerna igen :)

Ja visst är det finns med kärlek, som sagt förrut så blir det som med ringarna på vattnet :)

Det är klart att vi får fixa ihop ngt, jag ahr förr eller senare vägarna förbi storstaden och är ni påväg söder är det bara att tjoa till :)
Många kramar !


Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2012-06-28 / 15:06:50

Jösses vad duktig du är Mia...!
Härligt med ordning & reda...=)


Postat av: Teskedsmamman
URL: http://www.teskedsmamma.se 2012-07-06 / 21:41:46

Oh, herregud!!! En sådan behöver jag!! Eller 3....

Ha det riktigt bra i helgen!!!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?