82/366

Så äntligen kan jag lägga ut det allra viktigaste
inlägget på länge - bilden på gåvan från finaste ANNELIE (Mystjejen)
och mitt TACK till denna underbara person ♥♥♥

Ni fattar hur glad man blir över såna här fina och oväntade små gåvor eller hur ♥

TACK finaste för detta hjärta med det vackra budskapet,
hänger numera ovanför våra huvuden i sovrummet ♥♥♥
Postat av: Johanna
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se 2012-03-22 / 17:12:39

oh så fint hjärta... :)



Ja nu är det inte långt kvar tills vi ses! :) Kommer upp till sthlm i sommar igen, inte bestämt när ännu, semestern är inte helt färdig.... :)



har svarat på dina kommentarer i det skyddade... kram


Postat av: Annelie
2012-03-22 / 18:32:22

Ååååå så glad jag blir att ni tyckte om det. När jag såg detta hjärta så kunde jag inte undvika att köpa det till Er gullepluttar ;-) passar ju er till 100%

Bamsekramar <3<3<3


Postat av: Fnulan
URL: http://fnulan.se 2012-03-22 / 20:20:21

Åh underbara Mystjejen, som jag saknar hennes blogg!!!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?