119-122/366

Bättre sent än aldrig heter det ju ....
så här kommer bildkavalkaden för missade dagar ..
my way!
119

Bästaste Vivi som skriver goa saker som gör en till en glad-fis ♥
Bloggkärlek är fin-fina saker det kära vänner, tillbaka i massor blir det!
120

Lill-sis Linda som även hon sprider kärlek när man mest behöver den,
och så öser hon extra de andra dagarna också såklart ;-D
121
Leslie på Thassos 2009
Fantastiske maken/vännen/hunken/the one and only ♥♥♥ finns där alltid,
ger bra vibrationer i alla livets stunder ÄLSKAR DIG DU UNDERBARE MAN
122

är till alla andra underbara vänner out there, oavsett om ni befinner
er i bloggens förlovade land eller annorstädes är jag så fantastiskt
glad att ni finns ♥♥♥
Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2012-05-02 / 16:41:20

Åhhhhh bästaste Mia, jag får ju så mycket kärlek av dig så klart jag öser på dig;)


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2012-05-03 / 08:34:29

Men söta du, du behöver inte ge en massa tillbaka, du får behålla lite också :)

men glad blev jag iaf!

Många kramar på dig underbaring !


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?