Helgen som gick

var nästan i klass med förra helgen när lill-sis med sambo var här ♥ (men bara nästan såklart ;-D )
 
FREDAG
  • åkte och simmade direkt efter jobbet - hur skönt som helst (jag och maken alltså)
  • åt en god middag på tu-man-hand, tände ljus, skålade och hade det bra
  • tittade på film
  • mös med vovsen
LÖRDAG
  • började med tända ljus, god frukost och loads of coffee
  • sen en vovpromenix, kort då vädret inte tilltalade dem precis
  • garage- och förrådsrensning följde därefter
  • middagsfix inför goa vännerna S & T's ankomst, mys i loungen före såklart, lite husvisning allra först ett måste
  • njöt av middag, glada skratt och så lite "Så mycket bättre" - sagolik Darin ännu en gång
  • boysen (fyra stycken inkl hundarna) somnade i fåtöljerna rätt tidigt sen ;-), jag och S satt och löste världsproblem (eller NOT) till seeeena timmen
SÖNDAG
  • jag o S uppe med tuppen, klockan 07:00 startade tvättiden nämlisch
  • frukostfix, framdukning och inmundigande - mmmmmums filibabba
  • promenix med gäster och vovs innan det var dags för Adjö och välkomna åter
  • IKEA direkt för lite smått o gott (som vanligt inte helt enligt lista, alltid mer i kassen hem än bestämt före)
  • hem och sätta upp rullgardiner, gardinstänger, gardiner (hittade helt nya syrenlila kappor, perfekta i vardagsrummet) och tända lyktorna som nu fått fina ljus med doft (rea rea svårt att motstå)
  • pustade ut efter a work well done med filmer vi hyrt - Men in black III och The Guard (den sistnämnda helt i vår smak, humor när den är som sämst för andra hehehe)
Mycket trevlig helg, lagom mycket fart - ser mer ut än det varit faktiskt, förra helgen var klart mer INTENSIV
 
Nu äntligen MÅNDAG igen - HAPPY HAPPY ♥
Postat av: Teskedsmamman
URL: http://www.teskedsmamma.se 2012-11-19 / 11:23:01

Känns som en skön helg! Ha en skön måndag ni härliga människor!


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2012-11-19 / 13:39:59

Det låter som om din helg inte var helt fel den heller :)
Möjligtvis att det var lite tidigt att gå upp på söndagen ;P

Det var riktigt mysigt att mysa med liten, men jag blev lite besviken, han luktade inte så där bebisaktigt som de gör, hon hade nog precis tvättat honom eller ngt :P
Får snusa mer nästa gång :)

Ja, jag hoppas orken kommer tillbaka, nu ser det ut som om jag kommer få en visstidsanställning på företaget jag jobbar för, visserligen lämnar jag en fastanställning, men det kan nog ändå bli en liten förbättring hoppas jag :)
Kram


Postat av: Jane
URL: http://janesunderbara.blogg.se 2012-11-19 / 14:41:35

Det där lät ju som en trevlig helg. Jag tycker om att ha den sista tvätttiden då jag har längre tid på mig att torka grejerna.
Sv: Jag har ett sånt där doftkrus som man har ett värmeljus under några droppar olja och vatten sedan så fyller jag på med vatten vart efter. Ååh det doftar ljuvligt...
Kramar i massor / Jane


Postat av: Johanna
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se 2012-11-19 / 15:10:00

Lät som en helt underbar helg! Måste ta mig upp till sthlm snart! :) kram


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?