Mjuka klappar under granen!

En söt liten Bukowski-nalle vill med all säkerhet flytta hem till dig eller till någon av dina fina vänner ...
Söta Baby Jura Winter, nalle 40 cm med röd/vit luva/halsduk,
för endast 139 kr
 
och/eller
Liten Baby Tomtenisse, nalle 15 cm med luva och halsduk
för endast 59 kr
 
Postens fraktavg tillkommer (fn från 11 kr)
♥ ♥ ♥
Hoppas och tror att du funnit din finaste nalleåterförsäljare genom mig,
snart kommer också webbutiken att öppnas - håll ögonen öppna :-D
 
För ev beställning: Skriv en e-post till [email protected] och säg modell, ev färg på halsduk el nallefärg (tomtenissen), jag återkopplar asap
 
Webshopen är nu öppen, du finner den genom att klicka HÄR 
Den är inte helt klar, men inte långt borta nu :-D
Varmt välkomna till nallarnas underbara värld ♥
Postat av: Izabell
URL: http://mysbella.blogg.se 2012-11-22 / 11:29:46

Så söta de är!!! ♥

Kraam Izabell


Postat av: Sus
2012-11-22 / 12:14:03

Tack för senast, alltid lika trevligt och mysigt att träffa er! Så skoj att träffa nytillskottet Hottie också, sötaste jag sett på länge ♥

Skriver mejl och beställer bums, perfekta julklappar och så en till mig såklart ;-)

Hälsa och krama alla så gott från oss!


Postat av: Johanna
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se 2012-11-23 / 09:54:24

söta små nallar! :)

Har svarat på din kommentar i det skyddade!
Ja jag måste upp till sthlm snart!

kraaaam ♥♥♥♥♥♥


Postat av: ☆ Annmi
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/ 2012-11-23 / 10:00:35

Men såååååå söta ♥...
/Kram


Postat av: Tommy
URL: http://tommytott.blogg.se 2012-11-23 / 10:15:54

Sv: Tack fina du! :)

Helgen blir nog bra.. Bloggmiddag och inflyttningsfest ..


Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2012-11-23 / 12:03:26

Åh kul att du öppnat upp webshopen!!SKall bli kul när du får in alla produkter..Det enda som är ett - är att frontbilderna på produkterna är för små, man ser inte och jag tror att många tappar intresset..
Som när jag klickar på bukowski då vill jag ju kunna se nallar på första sidan ordentligt, likadant att när man g¨r in på en viss nalle att man inte kan klicka på den o förstora upp=(
Men du har säkert koll på detta redan;)

Nu har jag veckans klipp uppe..=)
Happy friday sötaste du!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?