Livsstilsrensning - resultat vecka 2

kommer lite sent men men vad gör det om hundra år ;-D
 
Följande har hänt;
  • jag har undvikit FLER plagg än 10 som jag kan ha nu
  • och i stället både TAGIT i och HAFT på mig sånt som är aningens trångt (bara för att jag kan o vill!!!!)
  • jag har gått ner ytterligare 1,7 kg utan ansträngning och med lite fusk i form av BALUNS i Stadshuset och pizza med vänner i söndags kväll! Totalt - 3,6 kg på två veckor är mer än ok enligt min plan. Fortsätter dock som vanligt när fusket är gjort så att säga, dvs sunt förnuft o bra mat jämt fördelat över dagarna
  • jag har inte ökat på motionsdelen, kört som vecka 1
  • dock har jag bokat in "brudarna" på jobbet för lunchpromenader med början nästa tisdag!
Kör på och lägger inte så mycket tankar eller energi mer än på att bara göra, stressar inte upp mig eller deppar ihop om jag skulle irra från planen - back on track o kör på är melodin jag följer. Planerar också in lite trevligheter såklart, men bestämmer ju själv hur mycket eller lite jag går från The Plan ;-)
 
Planerat framöver;
  • tvättstugemys!!!! med vin och mangling i morgon lördag (ja jag vet, jag är en speciellt tossig tossa jag hihi)
  • klubbträff med föreläsning på temat "Religionsfrihet och mänskliga rättigheter" (utan vin så det så!)
  • 50-års firande i ett helt dygn nästa helg = jajamensan både vin och klackar i taket hela natten lång!!
  • helgkurs med bästaste vännen från Blekinge (och ev att även husbandet hänger på!) i slutet av oktober  (utan vin när huvet ska va skärpt och alert!)
Lagom blandning känns det som det blir!
 
 
Postat av: Linda aka Javamorsan
URL: http://baralinda.se/wordpress 2012-10-05 / 11:17:24

Du är grym vännen :)


Postat av: Teskedsmamman
URL: http://www.teskedsmamma.se 2012-10-05 / 15:27:29

Åh vad härligt!!! Jag har omotiverat gått upp ett jävla kilo av någon anledning... nåja... jag fortsätter med min livsstil bara för att jag mår bra av den, kanske går jag ner, kanske inte...


Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2012-10-05 / 15:46:36

Du är grymt duktig du!!
Åh jaa rekommenderar verkligen boken o de 2 andra kommande! Längtar!!! Var faktiskt Patrik som överraskade mig med boken!
Jäpp skicka datum vettja!!! Nu i helgen skall vi ha egentid i göteborg, med vännerna Maja & Anders;)


Postat av: Fnulan
URL: http://www.bloggfamiljen.se/fnulan 2012-10-05 / 22:25:30

HEJA HEJA!!!! <3


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?