Det gör ont, det gör ont, det gör ont .....

när gamla tant-kroppar brister, vojne vojne va ont jag har efter att ha haft semester i två veckor ...
 
  • två fingrar med sprickor i (gör jäkligt ont faktiskt)
  • naglar som rykit all världens väg, självklart på sämsta och smärtsammaste sätt!!
  • svullna händer och fingrar (inga ringar går att ha just nu)
  • värk i hela kroppen, till och med ont i hårstråna (de små fjunen i innerörat inkluderade ...)
  • hälsporren har slagit ut med FULL styrka och har aldrig varit så illa som nu (krypa till toa = check)
men inte klagar jag inte, allt ovan uppvägs ju av att jag ÄNTLIGEN
  • får vara på jobbet igen - yippeeeeee
  • får ha mina goa och underbara arbetskamrater som BÄR tanten till muggen (och hämtar fiiiika)
  • ha en dator (en snabbare än blixten variant)
  • med ett underbart ergonomiskt tangentbord
  • så jag änteligen kan skriva inlägg, läsa och kommentera hos er kära bloggisar
  • och har så mycket underbart roliga saker att se fram emot när dessa MÖRDARveckor nu är över ♥
Saknat er jag har gjort, avslutade tant Mia the Yoda-way
 
Behöver ledigt efter en jobbig semester känner jag ;-)
 
Postat av: vivi
URL: http://www.missvivis.se 2012-09-10 / 16:06:06

MEN LILLA GUMMAN ... VAD HAR DU EGENTLIGEN GJORT PÅ DIN SEMESTER ?????
Nej nu får du minsann se till att ta det lugnt ett tag, inga klackar i taket och sådant ! :)
Massa krya på dig kramar !!


Postat av: Johanna
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se 2012-09-10 / 16:29:48

Men du gick det så vilt till och flytta?! :)
Skönt du är tillbaka igen! Kraam


Postat av: Fnulan
URL: http://www.bloggfamiljen.se/fnulan 2012-09-11 / 09:19:16

Ojojoj stackars...
Men du.. en hälsporre blev jag av med genom laser. Super smidigt!! Testa?
Kram


Postat av: Kenneth
URL: http://rothvoss.blogspot.se/ 2012-09-11 / 17:47:51

Semester är av ondo :)


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2012-09-12 / 11:56:58

Oh så nu är det flyttat och klart ? Så härligt!
Men jag förstår om du är helt slut, det tar på krafterna och stackars stackars dina hälar ! Du får se till att gå på bomull och dun närmaste tiden gumman :(
Hoppas det blir bättre snabbt
*blåser lite*

Vi för hoppas att vi får ihop det flera gånger i framtiden, men det tror jag nog :)
Massa kramar !!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?