Garderobsrensning

och omorganisation av densamma, ja det är jag så gott som klar med nu och är sjukt nöjd.
 
Följande har tant Mia gjort;
  • hängt om på nya galgar, alla är nu lättviktsvarianter och vita - så nöjd, blev bättre än förväntat
  • hängt i färg och efter typ av klädesplagg (kortärmat, långärmat och kjol, byxor) - lika nöjd med det som galghängningen om inte mer
  • inte hängt efter storlek, dvs KAN HA NU, KUNDE HA IGÅR (innan grejen krympte i garderobseländet) eller KUNDE HA FÖR X ANTAL ÅR SEDAN DÅ JAG VAR SMAAAAAAAAAAAAAAAAAALARE (typ när jag träffade sötörat o var en PUMA enligt bl.a. honom och t.o.m. brollan!!) - nä nu jäklar har envisheten fått ett ansikte och det är MITT
Anledningen till att jag inte hängt efter storlek är för att jag är trött på att inte kunna ha alla dessa fina plagg jag faktiskt har (tycker jag alltså) i min garderob och någonstans måste jag bestämma mig för hur jag vill ha det med den här saken som heter extra barlast på min kropp ;-)
 
Nu ska jag tvingas ta på de här plaggen jag inte kan ha varje gång jag går in och hämtar ett plagg, tvingas se att jag inte kan ha idag heller men också tvingas ta tag i livet på riktigt - det finns bara en som kan göra det och det är jag. Det är inte frågan om någon större process heller egentligen, sunt förnuft, lite mer struktur vad gäller mat och träning (och kontinuitet förstås!), så är målet nått. Kan tillägga att målet inte är PUMA-kategorin á la 2003, utan ny PUMA aningens kurvigare tack ;-)
 
Så nu har jag skrivit ut det, publicerar strax och sen får ni peppa och puscha, fråga ofta hur det går .... och så får jag säga till när jag kan ha något plagg jag drömt om att kunna ha igen :-D
 
PS/Ett exempel på en riktig PUMA kan ni hitta i sötaste Vivi, vacker på in- såväl som utsida ♥♥♥
 
Postat av: DIYS
URL: http://diys.blogg.se 2012-09-19 / 14:02:40

Höstens färg är ju vinrött, tycker du att det är snyggt? Kommer du att använda vinröda plagg i år? :) <3


Postat av: Fnulan
URL: http://www.bloggfamiljen.se/fnulan 2012-09-19 / 22:45:26

Kom hit och hjäääääääälp mig!!!


Postat av: Linda aka Javamorsan
URL: http://baralinda.se/wordpress 2012-09-20 / 08:08:51

I know what u mean!
Har samma problem. Nog är jag en Puma alltid men kunde ju vara ännu mer om jag tog tag i fläsket :)

Ha en fin dag nu Kram


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2012-09-20 / 11:36:54

Mahhhh... vad du är söt, tack fina Mia!
Det är klart att du kommer klara att pumafiera dig :)
Du är ju så fin som du är , men det är aldrig fel att träna mer och äta sunt, det mår vi ju alla faktiskt bra av.
Du kommer klara av det Mia, det vet jag !
Hejja hejja <3
Kram!


Postat av: kaffehörnan
URL: http://www.kaffehornan.se 2012-09-21 / 11:01:28

Hade vi bott närmre så hade jag bjudit på en fika ute. Suttit och chillat på ett mysigt caf+e
Tack du och desamma till dig


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?