Galet mycket

har jag/vi just nu, både jag och husbandet kör så det ryker om fotsulorna .... bränt gummi är vår dagliga doft ;-)
 
På tapeten just nu är;
  • projekt trädgård, hemma och torpets
  • projekt ritning planerade byggnationer, hemma och torpet
  • plugg för mig, sådär pluggmoral när det är på distans, baaaad Mia
  • nya arbetsuppgifter klarnar så smått, gamla dammas av (brandskydds- och huvudskyddsombud bl.a.)
  • fler kurser jobbet, nytt ekonomiuppföljningsprogram initieras
  • husbandet jagar storkunder och prospekterar/offererar hej vilt (håll tummarna för honom vet jag)
  • familjeresor planerars, såväl stora som små och för alla och envar samt på tu-man-hand
  • jobb kick-off planeras, som vanligt av yours truly, dvs mig ;-)
  • nya roliga utmaningar på andra fronter är det också .... tell y more later promise ;-)
annars är det lugnt wohahahahahaha - ja just det, vi får kanske en inneboende också, kul som bara den :-D
 
Trots "ganska" många järn i elden, så är livet riktigt riktigt najz just nu ♥♥♥ har dock för lite tid för mitt bloggande och er kära bloggisar :-(
 
♥ To y all from us with lööööööööv ♥
Postat av: Jessica Högberg
URL: http://lchftrollet.blogg.se 2013-04-11 / 17:10:03

Härligt späckat schema!! =)
Sent ska syndarn vakna och nu har jag fixat länken till dej;)


Postat av: Gilla
URL: http://trebgilla.blogspot.com 2013-04-11 / 19:36:02

Jag hamnade här tack vare Jessica Högberg. Himmel så mycket ni har på schemat! Hälften hade varit för mycket för mig.


Postat av: Izabell
URL: http://www.mysbella.blogg.se 2013-04-12 / 08:47:53

OMG! Full rulle mao!:)

Kraamar Izabell


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?