Semester del 1

är nu avklarad, 4 veckor fullkomlig njutning på alla sätt och vis har det varit (camping, hemmavid, hos vänner, med familjen och så underbara Grekland).
 
Avslutade med en liten mini-semester-tur neråt landet (tors-sön med 30-årspartaj på lördagen) - lite väl kort vistelse hos kära vännerna, men förhoppningsvis blir det lite längre träff nästa gång vi ses ♥
 
Klaga tänker jag definitivt inte göra, särskilt som jag ju faktiskt har 3 veckors semester kvar plus en bonusvecka då jag jobbar hemifrån (vi kan inte vara på jobbet i och med golvfixning i alla utrymmen i husen). Så här sitter jag på jobbet och mår bra, får undan massor då vi är få på jobbet och så tänker jag på kommande veckor av mys o bus!!
 
 
 
Vackra vackra Grekland i våra hjärtan ♥♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Postat av: Kenneth
URL: http://rothvoss.blogspot.se/ 2013-07-30 / 14:18:52

Oh vad härligt med så lång semester, vart i grekland?


Postat av: ✫ Fru Eriksson
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/ 2013-07-30 / 15:43:11

Fantastiskt underbart & så vackra foto/Kramar Annmi


Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2013-07-30 / 20:34:40

Åh finns lit bilder uppe nu ifrån festen!
Tack fina ni för att ni förgyllde min kväll. Som sagt hoppas vi ses snart igen!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?