Vän-överraskningen förra helgen

var att få upp alla i ottan (seeegt vill jag lova för vissa att komma upp, tänk alla utan hund, dvs alla utom vi), äta frukost och sedan bege sig till Sigtuna och stadens julmarknad. Där strosade vi, handlade vi och sedan fikade vi, mysigt som bara den men smock-fullt med folk på trånga gatorna. Tog luft på Stora torget emellanåt, allt för att inte få panik i folkmassorna. Alla andra hade också fått den eminenta idén att åka till just Sigtuna kändes det som.

Lite bilder från dagen har ni här nedan, klicka på bilderna för större alternativ.


Lyktståndet på bild 2 och 3 var välbesökt av oss på Lärkan, både när vi kom och innan vi åkte handlade vi där. Lyktan på ställning (bild 1, närmast människan med tjock jacka), 2 av lyktan som hänger inkl upphängningsgrej samt ett ljushus (som kommer på bild lite längre ner i inlägget) gick på 520 riksdaler!!!! Snacka om kap alltså!!!!




Som ni ser på sista bilden i detta svep, så åkte vi hem och myste innan alla drog efter en mysig helg tillsammans i Casa de Lärkstigen.

Små dörrskyltar till bad/dusch/toa-rummet på nedervåningen (bild 1) och toa- och duschrummet på övervåningen (således bild 2)

samt bilder på ljushuset (med och utan blixt).

Så nu är det full koll, kokosboll som gäller, dvs titta web-tv med en kollega.
Postat av: Sara
URL: http://sarath.blogg.se/ 2009-12-11 / 14:48:29

Heeej, jag hoppas jag kan åka dit. det är nämligen så att min syster skall ställa en hund till pappa ( berner sennen ) och det beror på om det blir av nu. :D För isf skall jag också kolla på pinnanra ! :D:D:D

hur går det med lillprinsen`?


Postat av: Sussa
URL: http://www.metrobloggen.se/bellanova 2009-12-11 / 18:03:40

Himla fint ljushus!! Vill oxå ha:D

trevlig tredje advent.kramisar


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-12-11 / 18:40:53

Åh vad mysigt!!!Har skrivit liite om dig,hihi=)

Fina saker du fick handlat,de var de du nämnde när vi pratades vid i telefonen å duuu jag totalt fullkomligt älskade ditt mail!!!Great!!!

Puss


Postat av: sandra
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/ 2009-12-11 / 19:43:58

hej gumman, vad händer ikväll då?

kram


Postat av: sandra
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/ 2009-12-11 / 19:43:59

hej gumman, vad händer ikväll då?

kram


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?