SKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT

va irriterad jag blir på mig själv - hade jag en vägg utan tavlor eller bokhyllor i mitt rum skulle jag dunka huvet, det tomma, hjärncellsfattiga lilla huvudet, däri väggen för att kanske framkalla en fusion så att den enda cellen (Ellen) utkristalliserar en cell till som kan öka minnesfunktionen i detta lilla hjärnskrälle!!!



Så, full fart framåt .... in i väggen med dig dumboMia! Så kanske du kommer få tillökning med en SuperCellThinkingDevice och kan till nästa budgetsättning komma ihåg väl valda delar i personalblanketten (så att budgeten faktiskt stämmer nästa år)!!!

NoHugsiHugsi I am still running towards the wall (for the second time)!
Postat av: Sara
URL: http://sarath.blogg.se/ 2009-03-13 / 13:45:31

Haha så kan det gå ibland ju ;) Haft en bra dag annars? vad ska ni hitta på en i helgen då? :)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?