Gammalt brev

Du och jag

Jag vill älska dig utan att klamra mig fast.
Bedöma dig utan att döma.

Förena mig med dig utan att tränga mig på.
Inbjuda dig utan att ställa krav.
Lämna dig utan skuldkänslor.

Kritisera dig utan att klandra dig.
Hjälpa dig utan att förödmjuka dig.

Om du kan ge mig detsamma finner vi säkert varandra.
Du och jag.

♥ ♥ ♥

Och på den vägen är det!
Postat av: husbandet
2011-02-26 / 11:15:17

Jag kunde,jag kan alla vår levnads dagar :-D (sitter i köket och läser in mig hihi)kom hit får du en kyss eller två och kanske några fler sanningens ord ;-D


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?