God morgon

alla glada i stugorna! Hoppas natten varit god och att ni nu är vid det allra godaste humöret, på jobbet, hemma och lediga eller kanske i skolan!

Själv sitter jag här hemma och har precis svarat på första jobbsamtalet, innan dess var det frukost och kaffe, innan dess morgonprommis med FreddieLeddie - ovanligt sent uppe idag min lille fyrbente vän, men så behövde han inte upp före sex heller denna morgon, sovmorgon med matte är toppen tror jag han tycker!

Nu ska jag iväg ett ärende till banken, utlandsbetalning jag inte riktigt rår på hemifrån (vill ju inte göra fel med alla de däringa siffrorna så att pengarna når fel mottagare) och sen blir det jobb igen!

Ha're bra tills vi ses igen!!

HugsiHugsiΦ
Postat av: Jenkan, Leia & Xena
URL: http://www.jenkan.se 2009-04-16 / 09:41:59

Stackare att vara utan husse! Fast å andra sidan får du juh lillgrabben för dig själv ;)


Postat av: felicia
URL: http://www.metrobloggen.se/lantliv 2009-04-16 / 12:21:54

Hej!

Vad roligt att du är på gott humör.

Tack för tummhållningen. Hm läxan är inte klar ännu.

Jag har bestämt mig för att ta en paus. Jag pratade med läraren idag och han sa att det är ok.


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?