Bokat jobbgrej

nyssens - jag ska åka på Administratörskongress i slutet av maj, resan går till Sundsvall och det ska verkligen bli roligt att komma både dit och till Adm.kongressen.

Det roligaste av allt är att jag antagligen kommer att träffa flera ur ett tidigare nätverk jag deltagit i, Sveriges alla universitets- och högskolors nätverk för Rektors- och förvaltningschefssekreterare, flera ur det gänget kommer säkerligen till kongressen (har redan kontaktat några och fått positivt respons om deras deltagande!!). Ska också bli roligt att få gå en campus-vandring på Sundsvalls universitet
Campus
och sedan avsluta konferensdagarna med Bankett och underhållning innan hemfärd till Estockholmo igen!

Något att se fram emot alltså, även på jobbet ;-) det ni är inte fy skam minsann!

HugsiHugsiΦ
Postat av: Sara
URL: http://sarath.blogg.se http://saantos.blogg.se 2009-02-13 / 10:55:16

Pinne pojken har inte hunnit skriva ännu ;)


Postat av: Emma Damm
URL: http://emmadamm.blogg.se/ 2009-02-13 / 14:16:14

Ja dom är inte riktigt kloka, varför sätter man på en hund pjucks på trampdynerna liksom? :P Hoppas du har en fin fredag och att du får en superfin helg! kramar


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?