Högsta vinsten

vad kan det vara för dig? Alltså, vad kan vara värt mer än en stor penga-vinst? Har du vunnit något, förutom pengar alltså, som givit dig sån oerhörd glädje att du inte ens övervägt att byta mot pengar?? Berätta - berätta om det som gjorde just dig gladast i världen i just det ögonblicket (och kanske lång tid därefter)!

Jag har vunnit flera sådana vinster i livet - möten av alla de slag, människor jag aldrig glömmer, nära och kära som finns i min närhet, mötet med min käre make, livet med honom och hans härliga barn, mina bonuskids, vår käre vov som ger sådan glädje och numera också nya vänner - our future DL's och AMB'are och deras härliga vovs - wow, livet är underbart och jag samlar mina "vinster" i en stor och härlig hög i mitt hjärta, behåller dem där, för alltid!!

Så, tack för att jag fått vinna så stora vinster, mer värda än alla tryckta pengar i världen, för mig är det så!

HugsiHugsiΦ
Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?