Melodifestivalen

har gjort sitt för min del, kommer inte att bänka mig framför denna idiot-dåliga "sång-tävling"! Hur i h-e kunde Caroline af Ugglas gå vidare och hur kunde den där extra-juryn rösta fram henne med låt - var det månne de tondövas förening som gjorde valet!!!!! Ursäkta, men när Shirley Clamp som kan sjunga inte går vidare, men när CaU gör det, ja då lägger jag ner!

Så, min Melodifestival-bana är över, vilket ger mycken tid över för andra trevliga göromål vid denna tid på lördagar och TheBigThing, dvs Eurovisionschlager-finalen, ja den kommer jag inte heller att titta på, inbördes-beundran-röstning och har inte längre något med musiken att göra!!

Så, nu har jag skrivit av mig den delen ... tjo flöjt!

HugsiHugsiΦ
Postat av: tess
URL: http://tessanhopp.blogg.se/ 2009-02-10 / 13:35:33

eller hur visste skulle shirley clamp gått vidare :):) find att carolina är cool men den låten var för djävligt dålig...!!!!!!!!grrr när man för en gång kollar på melodifestivalen så är de skit.. de är bara inse melodifestivalen är skiiit.

kram


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?