Respektlöshet, intolerans och

rädsla är sådant som formar oss människor till inte så trevliga individer, när vi inte vågar släppa in andras tänk, när vi vägrar se våra egna fel och brister, utan i stället väljer att se andras fel, även dem som inte finns, för då behöver man ju inte ta tag i sitt egna och kanske vara tvungen till förändring! När människor inte inser att vi faktiskt inte alla behöver tänka och tycka likadant, men vi kan faktiskt respektera varandra ändå, ska det vara så svårt? Inte undra på att det är krig i världen, när alla alltid är så närmast sig själva, suck jag blir så trött!

Våga förändra, våga tänka nytt, våga vara annorlunda, våga se dig själv - våga leva och våga säga "Jag vill våga ändra mig själv, det är inte för sent att lära nytt, det är inte försent att se att jag kan göra skillnad med mitt egna tänk. I och med att jag vågar säga att jag tidigare gjort fel, så har jag kommit så långt inombords och livet blir lätt att leva" Sen kan livets verkliga resa ta sin början!

HugsiHugsiΦ
Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?