Träningsdagbok - uppdatering

Japp, visst har jag tränat på, och ökat från 1 km till 1,5 - helgen blev jag utan, men hade ju kursen som gjorde både huvud och kropp trötter, men började om direkt i måndags!

Häromdagen så tänkte jag först "Ska jag träna eller ska jag packa upp kartonger? eller båda?" Det slutade med båda, långt gånget för mig (som i dagsformen nog har lättare att välja en, eller ingen till och med).

Kör på så här och mår bra och hittade precis mitt motto (snott från Glass-fresterskan från förra inlägget) - "Bättre att träna en minut om dagen än noll" - det ska jag alltid använda som argument om någon tycker jag tränar för lite (dvs inte toksvettas på gym i flera timmar och/eller stånkar i takt med gänget på aerobique-passet flera gånger i veckan)! Kan på det här sättet mer motivera och puscha mig själv och min kropp till att faktiskt komma i form igen och stanna där, tror faktiskt att kroppen min kommer ihåg hur det kändes att vara vältränad t.o.m. - det var nog den som bestämde häromdagen, att göra båda sakerna (så jag gjorde samma igår också)!

Ha're gott, nu ska jag nog gå till Pressis o tjacka mig en glarre! (dvs gå till Pressbyrån och införskaffa en glass)!

HugsiHugsiΦ
Postat av: Anonym
2009-02-27 / 15:51:11

Härligt hur frugan tar sig an träningen trots att hon är helt slut efter arbete o allt kursandet, fortsätt så.


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?