Aktivitetsuppdatering

för år 2009 kommer här, vassegoda

  • vara mer aktiv på nya forumet (lovar, jag ska, jag ska, snart har jag tid), kommentar: Har börjat, minst ett inlägg om dagen och detsamma i kommentarsväg - duktigt jobbat, fortsätt så!
  • och så får jag inte glömma att säga JAG ÄLSKAR DIG till min käre make, någon gång per dag är detta ett måste, kommentar: SJÄLVKLART har jag gjort det, tänk att man skulle behöva en påminnelse va *asgarv* (ja, ja, vi har taskig humor i vår familj, TheStördosUnited)

Vovveträffarna ligger just nu på planeringsstadiet, sammanställning kommer framöver då alla lämnat in sina alster!

All for now, see you soon folk's!

HugsiHugsiΦ

Postat av: Lena & Co
2009-01-27 / 09:45:07

Duktig kicka, skriva, skriva, skriva - det är du bra på! ;-)


Postat av: Anonym
URL: http://www.pinnepojkar.blogspot.com 2009-01-27 / 20:22:52

Hej på er, kul att höra ifrån er.

Ja det blir Livat o glatt framöver...haha



Vad är det för NYTT forum du yrar över?? ;-)



Kram

H, R & L


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?