Kom-ihåg-lista vt2009

Tänkte speca upp lite vad som förhoppningsvis blir både klart, men åtminstone påbörjat våren 2009 (och som vanligt tänker jag i terminer, miljöskada från jobbet as you might have guessed), saker vi vill/planerar göra (både jag och maken), saker vi vill/planerar göra själva och saker vi vill/planerar att göra tillsammans, tillsammans med varandra, med hela familjen och med vår fyrbente kompis, Fred the vov Allmighty Dog!

- åka till Mölndal och hälsa på vännerna Chris & Ingela (pratade med Chris igår och det var EEEEEVIGHETER sedan, nu får det banne mig bli av att vi planerar detta)
- maken ska börja med sin basket-träning igen (och vi hoppas att han och seniorerna inte är alltför sena in och ut ur situationerna, det blir så mycket skador då)
- vi ska börja träna tillsammans, ska bli sjukt roligt!
- jag ska gå kurs i februari, "Foundation Course" för och med Jan Fennell med avslutande seminarium på söndagen (då maken också hänger på)
- jag och äldsta bonusdottern ska börja med agilityn tillsammans, allt för att skapa en större samhörighet i och kring vårt liv med Fred
- absolut fortsätta med våra vovträffar, kanske utöka med lite aktiviteter också
- vill så gärna återuppta aktiviteten TJEJTRÄFFAR (som jag skrev om i annat inlägg), måste alltså speca upp lite och skriva runt till girlsen för vidare arrangemang
- fortsätta med arbetsplaneringen på jobbet, lite idéer för enheten och verksamheten *ler hemligt och lite klurigt*
- planera London-resan mer specifikt (bland annat kontakta makens släkt för ex.vis tidskoll), så klart med tjejernas hjälp!
- vara mer aktiv på nya forumet (lovar, jag ska, jag ska, snart har jag tid)
- och så får inte jag glömma att säga JAG ÄLSKAR DIG till min käre make, någon gång per dag är detta ett måste (det har faktiskt hänt!!!! att jag glömt, skilsmässoorsak absolut ;-) hehehe)

Det var nog allt för dagen, kommer säkert på mer till en annan dag! Det är så himla bra att speca så här, så ser man vad man missat, vad man kan lägga till i sin lista och vad som sedan påbörjas eller blir klart, suveränt helt enkelt!

HugsiHugsiΦ

Postat av: LottaS
URL: http://metrobloggen.se/golden 2009-01-20 / 17:12:52

Modigt att lista "to do list" så här. Jag skulle aldrig våga det med risk för att hamna i djup deppighet över allt jag inte gjorde när året är slut.


Postat av: tess
URL: http://tessanhopp.blogg.se/ 2009-01-20 / 17:45:33

hello igen.

nej inte än tänkte göra det imorgon när jag har lektion med honom.

ang hundpassning, så måste jag kolla med datumen och även hur mina föräldrar ställer sig till att ha en hund här hemma.

kram kram


Postat av: tess
URL: http://tessanhopp.blogg.se/ 2009-01-20 / 17:51:33

guuud vad roligt att ni ska börja på agility :)

ni kommer älska det :) jag vet ju redan att eran vovve gör det :):)

hör av er när ni börjar och ifall ni vill ha några små tips :P

kram


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?