More flytt

kommer det nog att vara ett tag framöver, förhoppningsvis hinner vi också med lite spontana träffar - som i morse då Freddan drog iväg efter en labrador som gick förbi, kopplet hängde som en rem efter honom när han drog, lättsam kille han sprang efter så det var lugnt, både husse och vovven hälsade glatt på liten Freddis som ville leka - men också med alla våra vov-friends av såväl tvåbent som fyrbent modell, saknar er guys and girls!

Gårdagen gick riktigt bra med Fred, både på jobbet och hemma, följde några tips och råd, så att Fred så mycket som möjligt skulle få det lite mer harmoniskt trots flytt och övriga bestyr, funkade galant faktiskt så vi fortsätter på den banan så ska det nog bli bra! Tydligt är nog i dagsläget att jag är den han ser som den trygga "ledaren" just nu, hoppas vi ska kunna ge honom tillbaka att känna likadant för hela familjen inom kort!

I morse var jag på famous hospital, igen, och efter genomfört "ingrepp" så får vi nu vackert vänta på provsvar - cancerogent eller inte det är då frågan som då får sitt svar, usch det blir jobbigt att vänta nu, hoppas svaren kommer snabbt så man slipper våndas så länge! Ingreppet i sig, ja det gjorde mycket ondare än de "utlovat", HHHHAAAAA för Alvedon, den räckte inte långt den kartan (första gången jag drogat mig med fullt tillåtet intag Alvedon men absolut nödvändigt).

I morgon kommer mina härliga päron över och hjälper till i "gamla" huset (avfrostning och urstädning kyl och frys samt finputsning skåp och lådor kök) - underbart med sådan hjälp, vi har det bra vi vill jag lova, bådas våra härliga päron med respektive har ju hjälpt till med flytten och allt den tillför i jobb - Tusen tack för det säger vi och ska ha kramkalas i morgon igen!!

Ja, mer har jag inte just nu att tillägga, återkommer när tillfälle ges och skrivlusten tar överhanden!

HugsiHugsiΦ
Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?