Parträning á la Paolo Roberto med frun Lena

kommer det att bli hemma hos även denna familj framöver, ja så fort boken kommit that is ;-) Jag och maken ska börja träna ihop nämligen och detta tyckte vi verkade suveränt kul (såg en snutt på TV häromdagen, verkar tokbra serru)!
Passar oss med lite tid perfekt, man kan göra hemma och tillsammans, behöver inte ta tid till att gå någonstans och precis det som väger tyngst, att göra något tillsammans med sin vän och partner. Sen får vi väl se hur Fred reagerar, han kanske vill sitta på ryggen eller hoppa bredvid, men han får såklart vara med och träna om han vill (får väl spela in några avsnitt som sedan kan bli skrattsucceer på YouTube) - tjockmatte, smalhusse och studsvovve - ja ni kan se scenariot själva va! *asgarv*

HugsiHugsiΦ
Postat av: LenaD
2009-01-15 / 12:25:34

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa filmer på YouTube skrattar mig halvt fördärvad och med dig i snyggbrallorna du hade sist vi sågs hemma hos er (inte helt purfärska de va, jobbrallorna!!!) - guuuuuud va du e rolig!


Postat av: LottaS
URL: http://metrobloggen.se/golden 2009-01-15 / 13:55:22

Jag partränar gärna men måste Paulo Roberto vara med. Jag tååål honom inte!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?