Trevlig helg!

önskar jag er alla, vänner, bekanta, familjen, tutti, alles - nu drar jag mig ur cyberrymdshålet här där jag är nu och går för dagen! Helgen går i gullandets tecken - med make och andra (no groupies dock, trist men sant *hehe*) - samt lite i flyttbestyrens tecken och som ni då förstår så har jag inte tid med bloggens värld!! Sorry, prioriteringar you know!!

Ha det så gott, ta väl hand om er och de era, kramas mycket (ta chansen och krama om kompisarna lite så de vet hur du känner för dem, om de inte har samma lust som du, kramas med dig själv lite *fniss*) och framför allt, ta det cool tills vi "ses" igen!

Dagens pärla (som kommer från en jag svarat på jobbet): "Maria - you are a star!" och det efter att jag faktiskt bara gör mitt jobb liksom, sånt mår man bra av eller hur!
HugsiHugsiΦ
Postat av: LottaS
URL: http://metrobloggen.se/golden 2009-01-30 / 16:37:41

Ha en riktigt mysig helg! Hann jag innan du gick tro?


Postat av: Anton
URL: http://www.metrobloggen.se/an2n 2009-01-30 / 16:56:47

Trevlig helg på dig med!


Postat av: Anton
URL: http://www.metrobloggen.se/an2n 2009-01-31 / 23:22:32

Saknar dina kommentarer nu under helgen, du har en hel del att ta igen när du kommer tillbaka på måndag! ses då och hoppas du har en trevlig helg själv jobbar jag hela:(


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?