Weekly plans

går inte bara i flyttens tecken, ej heller enbart i uppackandets tecken, nej lite nöjen ska nog allt rymmas även i denna veckas planering!

På torsdag ska nämligen älskade maken få sig en överraskning, han vet att vi ska hem, ta en lång promenad med Fred, göra mysigt i hans nya rum (dvs vårt kontor), lämna honom där och sedan åker vi på bus in till stan och att vi tar bilen för att sedan snabbt kunna ta oss hem till lille vännen - mer än så vet han inte och jag kan ju tyvärr inget säga här .... den typen ;-) läser ju bloggen (men kommenterar aldrig, hmmmmmm äktenskapskris??!!??) så jag kan intet yppa!!

Sedan på lördag blir det ännu roligare, för då kan vi återgå till vårt flytteri *wohahaha*, vi ska hyra släp ännu en dag och forsla allt från förrådet, lilla boden och garaget till nya, i stället för som planen var, ta lite i taget får vi då med oss mer på kortare tid! Och så kan vi koncentrera oss på Energideklarationen som vi ska göra på "gamla" huset!!

Det här är det jag egentligen vill tänka på, ENBART, men icke sa Nicke *suckar djupt och LÄÄÄÄÄNGTAR dit*

Nåja, man kan inte få allt ..... ses snart igen!

HugsiHugsiΦ
Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?