Fredthevov-bloggen har fått pris

Fredthevov-bloggen fick detta fina pris, från Seriebloggen (Dvärghundspossens serier), en blogg vi följer med liv och lust (även D.possens Dagbok och Artiklar är värda att följa, promise)! Förresten, du får det i retur också för du är värd fler priser, du som håller oss med både läsning och serier :-D

Från Sofia o gänget

Jag vidarebefodrar awarden till (utan nån inbördes ordning):

1. Mervis blogg - aktiv Dog Listener, Sveriges enda rekommenderade. Intressanta inlägg, med tankeväckande frågor och svar blandas med vardagshändelser med och utan vov (mest med såklart). En sann hundvän (och tvåbentsvän också) att lära känna för er som inte redan gör det!

2. Familjen Carlssons renoverings- och inredningsblogg - där också besök i internetbutiken ingår vid minst vartannat besök på första sidan, men det blir dyrt om köpklickarfingret är med dig, det finns såååå mycket fint i denna butik så det är inte klokt.

3. Emma Damm Drawings - en ung tjejs underbara teckningar/bilder varvas med inlägg om nära och kära, väl värd många återbesök.

4. Alltidinredning - en blogg om just inredning, men som känns så mycket mer än "bara" det faktiskt. Har man börjat följa går det inte att sluta, man blir beroende helt enkelt!

5. Golden life - underbara Lotta som skriver såååå bra och med en härlig glimt i ögonvrån. Hundar har stor plats i hennes hjärta och på hennes blogg, men vi tvåbenta får också vara med på ett hörn!

6. Kennel Virvlan's liv och leverne - familj, vänner, djur har stor plats i denna läsvärda blogg, där en person med mycket hjärta, Yvonne, berättar om vardagens alla händelser. På samma plats lägger jag också hennes dotter Malins blogg, också en läsvärd blogg på alla sätt och vis.

7. Sara's blogg - där även dp'n Santos och sambon får plats i text och bild. En till med valpsjukan kraftigt utvecklad ;-) precis som min ju också är!

8. Samt mitt extra-pris (eftersom jag ju faktiskt "hittat" till en till jag följer och gillar) går till Linda och hennes härliga blogg, där allt mellan himmel och jord blandas i ord och bild. Kolla även in tok-snygga fyrbenta familjemedlemmarna Greven (dobbe) och Texas (dp/jack russel).

1. Vinnaren sätter awarden på sin blogg, denna:
Från Sofia o gänget
2. Länka till personen som utmärkelsen kom från.
3. Nominera minst sju nya bloggar.
4. Länka till dessa bloggar i din blogg.
5. Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar.
6. Kopiera den här instruktionen så att den finns med.
 
Tack Sofia för priset och GRATTIS till "mina" vinnare!

Över och ut, nu tog detta pris slut ;-)
Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-07-25 / 10:45:27

Nawwwwww gulligt av dig, vad glad jag blir, bugar & bockar!!

Ja eller hur, igår dansade jag till denfniss

Ja det är ju så lätt för han att bara göra en liten,liten ändring på kartan så vips är ni här, eller om kanske du kartläsaren"råkar"läsa liite fel;)

hihi håller tummarna nu då..

Ikväll blir det Jerry Williams konsert=)


Postat av: Emma Damm Drawings
URL: http://emmadamm.blogg.se/ 2009-07-25 / 11:21:16

Men ååååh tack så jättemycket snälla Mia. Det värmde :) kramisar till dig!!


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-07-25 / 11:53:52

åh nu har jag lagt in den i min blogg gumman, tack åter igen vad glad jag blev!!


Postat av: LottaS
URL: http://metrobloggen.se/golden 2009-07-25 / 13:30:15

Man bugar och tackar!


Postat av: karola
URL: http://alltidinredning.blogg.se/ 2009-07-25 / 21:13:59

Tusen tack så glad jag blir!!

jag meddelar dej när jag har gjort min egna awards lista :) ha en toppenfin helg


Postat av: Marie-anne
URL: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.119909 2009-07-26 / 01:23:50

hej har precis hittat Mervis blogg och tycker att det är en mycket bra blogg om man älskar hundar som jag gör. kram från Marie-anne


Postat av: MadMolly
2009-07-26 / 12:17:00

Detta är du värd Mia. Läser alla dina inlägg, tänkvärda, tokiga, roliga, intressanta och ibland lärorika. Sluta aldrig vara den du är :)

Kramisar


Postat av: Mervi
URL: http://metrobloggen.se/hunden 2009-07-26 / 21:59:27

Tusentack...du är en av mina VIP läsare och jag ser fram emot att du gästbloggar hos mig om livet med Fred - något specifikt eller bara allmänt om vardagen...Kram Mervi


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?