Ännu lyckligare idag

  •  Solen skiner ju med full kraft (nåja, lite småsvalt på morgonen, men det går nog över)
  • Jag fick en e-post från en väninnas väninna från utlandet som jag blev jätteglad för (postades i lördags men öppnades av mig i morse, inte kollat av privata e-posten på ett tag). Jobbigt att läsa bara eftersom det saknas våra å, ä och ö:n. Tydligen hade hon hittat en funktionstangent (eller fibblat runt med fingrarna över tangentbordet kanske), så hon fick till ett å på något ställe. Inte på alla ställen så det ska jag höra om sen, kul läsning var det i alla fall!
  • Nedräkningen till semestern börjar nu kännas av på ett förväntantansfullt och pirrigt sätt - vad ska man köpa inför? under tiden? vart ska vi med husvagnen förutom till Dals-Rostock på vov-träff och Karlskrona? Antagligen flera ställen på väg dit och därifrån, men ändock mycket härliga semesterfunderingar.
  • Härliga tider för oss i The B-family stundar och det känns så härligt att vi denna sommar har så många och härliga planer på ledigheter och inte som tidigare år, mest jobb på, kring och i huset. Vårt nya liv känns på alla sätt perfekt - trivs i det nya huset och med tomten därikring, härliga grannar även här (kanske snäppet bättre om vi tänker på grillkvällen häromsistens), lugnt område även detta, mindre måsten, mer vill-göra-saker-när-vi-har-lust - lovely är ordet som sammanfattar!
  • Avslutningsvis - jobbet ska på picknick och boule efter jobbet idag, avslutning av terminen och innan semestrarna börjar - såklart vi får toppentrevligt, det brukar vi ha!
Over and out from happy-face, see ya´
Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?