Bilder Pingstagen 2009

alla bilder är klickbara för större alternativ.


Vi på väg mot Lustiga huset
Älskade husband
Husbandet ska vinna stornallen Vinsten till mig från husbandet
Min käre man ville absolut vinna stornalle till mig, höll på att ta hem storvinsten, jag är lika glad för den här lille vännen (Fred trodde dock att den var till honom och gjorde allt han kunde för att få tag i den)
Grönan i bakgrunden Andra färjan
Vår båt Sommar, sommar Sommarbild från båten

En alldeles sagolikt härlig sommardag, en dag där Stockholm verkligen visar sig från sin allra bästa sida, vacker som bara den är vår huvudstad.
Postat av: Anna-Karin Edlund
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com 2009-06-01 / 19:42:06

Ni verkar ha haft en härlig pingshelg, fina bilder från ett somrigt Sthl.

Vi har en underbar huvudstad. Var där idag med en liten grupp från förskolan, vi var på Junubacken.


Postat av: Sara & Santos
URL: http://sarath.blogg.se/ 2009-06-01 / 21:17:19

Åhhh vad mysigt ni verkar haft! Vi ska faktiskt upp till sthlm nu i helgen! :D


Postat av: karola
URL: http://alltidinredning.blogg.se/ 2009-06-02 / 00:24:50

-åh vilka härliga bilder, ser ut som ni haft det toppenbra i helgen!!

Stockholm är så vackert med alla öar...lite som venedig ju :)

vi firade min mor och myste på altanen efter att familjen med gemensamma krafter piffat och fixat den sommarfin :)



ha det gott/Karola


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?