Tänk va lycklig man kan bli

av en solstrimma mellan tidigare så regntyngda moln! Sån är jag nu och ville bara berätta det innan jag kastar mig ut på altanen och vänder upp ansiktet mot den efterlängtade solens strålar, kanske inte så varma, men det gör inget, de är här det räcker för mig!

Bye for now and from the little cuty-computer - måste ju vänja mig vid det lilla tangentbordet så jag kan skriva många och långa inlägg här på bloggen.

See you soon you all!

Postat av: karola
URL: http://alltidinredning.blogg.se/ 2009-06-15 / 21:53:28

tänk vad man uppskattar solstrålarna när man inte är van vid att ha dom jämt!!

ha det gott... vi njuter här borta på andra sidan jordklotet :)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?