I am back

efter en tur till universitetets ena forskningsstation, Tovetorp där jag och mina arbetskamrater tillbringat en och en halv dag tillsammans, planerat vår verksamhet och gått igenom planen för hur vi ska fortsätta att komma vidare nu i vår och kommande höst. Vi hann även med att få en guidad tur på stationen samt äta och dricka gott till kvällen - skagenröra i tunnbrödkorg, rökt hjort med potatispaj och enbärssås till samt avslutningsvis trefärgad chokladterrine med rårörda hallon - smarregottigt som bara den!

Eftersom vi var borta härifrån jobbet och inte kom tillbaka hit förrän ca 12.30, ja ni fattar att man hade lite att göra innan det gick att uppdatera er om vad jag gjort sen sist!! Nu när jag gjort det kan jag återgå till att fixa lite med vår webbsida och annat som ligger och väntar på mig!!

Ha're toknajz, vi hörs!

HugsiHugsiΦ
Postat av: MadMolly
2009-03-24 / 17:02:45

Hallå där!



Jag undrade just vart du tagit vägen.

Vart inne flera gånger och inget nytt att läsa....trodde du slöat till ;)

Kul att höra att du haft en trevlig trip.



Ha det gott

Kram


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?