Dagens nyheter

härifrån oss i Baker Mansion (wohahahaha) - en fullspäckad dag minsann, här kommer den i sin helhet:

- morgonpromenad med hunden och sen frukost för honom och oss tvåbenta
- sedan morgonrutiner med "sonen" (som funkade galant)
- alla i bilen, utom Fred som fick vara hemma och chilla, lugnast för honom
- i Täby centrum strax efter 10
- shoppade järnet - eller i alla fall det vi skulle handla och så lite till förstås, så blir det väl lätt
Kläder till "sonen" och boendet (önskelista kommit därifrån så vi tog med oss provkillen och åkte iväg), skor till mig, L och S - äkta croc's i stället för de fejk vi haft så länge - faktiskt är de här snäppet skönare än billighetsvarianten, sandaler till J fick vi hitta på annat ställe då enbart snyggskor fanns att uppbringa denna dag.
- sen lunch på Råcksta krog - alla valde pizza utom J som åt lasagne, mmmm gott som bara den tyckte alla
- hem till Fred och sen ut på altanen - solen sken ju helt plötsligt nu på eftermiddagen

Helt slut är vi nu allihopa, shopping blandat med mycket frisk luft, ja det kan bli tufft ;-)

Om inte lång tid nu är det Robinson och enligt liten förhandsfilm så sker ju en olycka, Jarmo slår sig ordentligt i huvudet, mycket blod, isch - L har lovat att berätta vad som händer och jag är då i ett annat rum. Sedan L's olycka i förra huset, inflyttningsmånaden faktiskt, har jag haft svårt att se sådant överhuvudtaget, inte ens fast jag vet att personen är intakt nu idag så klarar jag det bara inte.

Så, nu kör jag igång en maskin tvätt, så att J's kläder är rena och fina när han ska till boendet igen och sen ska jag nog ta ett glas vin faktiskt, så nu har jag inte tid med er längre - puss och kram!
Postat av: kate
URL: http://kapezer.blogg.se/ 2009-05-23 / 23:37:38

tusen tack :)

jag åker iväg till kroatien under en månad.. träffa massa släktingar och sedan steka i solen :D



rösta gärna på mig, är med och tävlar om veckans blogg hos Linda :)



-> http://ddisconnected.blogg.se/2009/may/rosta-fram-veckans-blogg-har-1.html#comment

:D:D:D:D:D


Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensdagbok 2009-05-24 / 09:10:40

Hehe, vad duktiga och aktiva ni är, får saker gjorda. Här hemma ska det bli staketbygge idag. :-)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?