Magsjuk igår

därav bloggtorkan - det obligatoriska minst ett inlägg om dagen försvann därför i cyberspace!

Blev antagligen "lite" matförgiftad - rökt lax som inte var helt kurant åt jag i söndags (inte L) och blev således sjuk på natten till igår, ja utförligare än så behöver jag nog inte bli I guess, de flesta har säkert varit där själva någon gång!

Gårdagen gick i tecknen Dofilus, vatten, Dofilus, vatten för att stabilisera upp magen, gick rätt bra men är sådär idag, lite orolig, men på benen och således på jobbet!

Allt för att jag och min chef ska på Etnografiska museet idag efter jobbet och se Japanska tehuset och tehusträdgården - blir ju hur smuttigt som helst, särskilt med detta underbara väder vi har so far! Ska bli jättenajz, hoppas lilla maggen håller sig tills dess!

See you soon!
Postat av: Sara & Santos
URL: http://sarath.blogg.se/ 2009-05-12 / 10:42:26

Det ska faktiskt bli underbart, längtar som sjuttan faktiskt! Sååå nu spånas det på namn som bare den.

Hur går det med övertalnongen på mannen, kan ni inte finna en dagmatte?


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?