Mer att fira

kom jag på - den 27 april 2005 (typ 5 veckor innan jag skulle till att gå altargången fram till blivande husbandet) så slutade jag röka (efter att har rökt i över 20 bast) - alltså det kan då också firas samma helg vi firar allt annat, mycket fira blir det!

Firar slutat 090427

Ses snart igen (hittar väl mer att fira och klämma in på samma helg typ)!

Postat av: M&T
2009-05-05 / 19:34:00

Duktigt jobbat!!!! Att orka vara ihop me den däringa såååå länge (förlåt, kunde inte låta bli)! Du vet att vi löööööv ditt husband (och dig lite i alla fall) och GRATTIS till 4 år som icke-rökare och som gift! Puss o hej!


Postat av: ELLINORE JONSSON [foto & design]
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/ 2009-05-05 / 20:35:10

sv: tack så mycket! :)


Postat av: Katta & Doriz
URL: http://www.kattarina.se 2009-05-05 / 22:49:36

Jag slutade röka i höstas. När det blir allt för jobbigt så röker jag en nikotinfri cigg. Inte alls lika gott, som att röka rullad te. Men då fyller jag "dra-ner-röken-i-lungorna-suget). Sen klarar jag mig en vecka till.... Har rökt i 24 år, så vanan är ju så intutad.


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?