Bonus-sonen Jonathan

fyller år idag, hela 15 år blir lill-killen med 45 i skor - HURRA HURRA HURRA HURRA för honom idag! Hade vi inte varit förkylda både jag och husbandet, så hade vi åkt dit idag med presenter, men han får dem när han kommer hit i stället nu på måndag!

Bamsekram skickades dock med personalen på hans boende, så han får massor me gos idag (också, de är myspysiga där han bor varje dag minsann).

Över och ut, så var födelsedags-inlägget slut!
Postat av: Elin Andersen
URL: http://eandersen.blogg.se/ 2009-11-10 / 18:21:09

Jättefin blogg måste jag säga! :)

Med dagens fråga idag (som går till alla tjejer) försöker jag få svar på vilken uniform tjejer tycker är snyggast på en man.. Svara om du har någon favorit! :)


Postat av: Maria
URL: http://herbalifeme.blogg.se/ 2009-11-11 / 11:58:06

Såg din fråga idag (lite seg, jag vet)och jag tänkte svara till dig personligen men hittar ingen mail så jag svarar här :)

Det finns 22 g kolhydrater i 100g av shaken.



Hälsningar Maria


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?