Sjuk i en vecka

har jag varit nu och tycker nog inte att det är så himlans mycket bättre! Det är som när man har en hund med "issues" som ska "tränas" bort, något försvinner och något annat kommer i stället, som för att testa en ny gräns vad ägaren (i detta fall min kropp) tål.

  • blev av med snorigheten, men är fortfarande täppt på nätterna
  • kan nu andas genom näsan, men då är halsen helt igentjockad och jag vaknar av att jag håller på att kvävas av slemklumparna i sajzen tooooooo big for your troat
  • hostar så att revbenen känns som de ska gå av och bröstkorgen är alldeles öm och varm
  • kan fortfarande inte säga mitt namn utan B när jag svarar i telefon! *hihi*
Fick just lite roligt samtal och måste genast ringa vidare för att berätta..... see you soon folk's!
Postat av: madmolly
2009-11-13 / 10:10:39

Aww...stackars Bia ;) Ja inte låter du mycket bättre nu än för en vecka sen. Hoppas ändå att du snart blir bättre. Oh du, tack för pratstunden...hihihihi



Kram, kram


Postat av: lotta i Norrköping
2009-11-13 / 11:43:25

Jag får också säja stackars Bia :-)

Kul att läsa din blogg (du kanske inte tycker det är så kul just nu)

Hoppas på snar bättring av din envisa förkylning.

Här jobbas jag på inför träffen i Januari. Det ska bli sååå roligt och se om intresse finns även här i Norrköping.




Postat av: Sessan
URL: http://mikasha.blogg.se/ 2009-11-13 / 12:24:13

Krya på dig cutiepie! Även jag har varit grymt sjuk i en vecka, och nej jag e verkligen inte bättre. Mår pyton och letar febrilt efter en mirakelkur! Kul, då har vi minst sagt ett intresse gemensamt, ett stort intresse! :) tummen upp!



Allt bra idag hjärtat? Hur ser planerna ut för fredag den 13? <3


Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensserier 2009-11-13 / 18:30:33

Dags att operera bort hela näsan? Usch, stackare, du får krya på dej.


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?