Smått och gott

i bildväg från oss på Lärkan.

1.                              2.                              3.                            

Bild 1 är nya adventsljusstaken som jag köpt, finns även i andra färger, valde dock silver för vi har redan en vit och en röd till jul av annan modell. Bild 2 och 3 - nya brödförvaringen, på bild 2 med fredagens rosévin upphällt i våra bröllopsglas och med bänk-röra bakom innan Mias hem-styling som ni ser på bild 3 (där också fina diskmaskinspuck- förvaringen syns). Shoppingen har skett i Malins webbutik, gå in och botanisera ni med.


Även om jag visat dem förut, så tål de att visas igen, våra kärleks-tavlor som vi ska ha i huvudändarna i nya husvagnen (bild på detta kommer såklart). Inhandlade i Lindas webbutik (stammis även där är jag trallala).


Garaget, där nya hyllorna ställts upp så de bildar en mittdel och där man ska kunna gå runt. Lite har hänt sedan dessa bilder, men ni får ge er till tåls lite till, det tar tid att sortera allt (pust och stön).

Snart tillbaka, hej på nån minut!
Postat av: Malin
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/ 2009-10-22 / 08:31:36

Åhh så fint det blev i köket:) Funderar på att norpa hem en brödbox till oss också, men Hampe går väl i taket då...haha. Här e grejer ÖÖÖÖVERALLT från min butik. Är det ok om jag lånar dina bilder till Bilder från kunder i webbutiken, där jag visar vad mina kunder har köpt?



Ha det så bra! MVH Malin, Carlsson Interiör & Design


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?