Inomhus igen

och av med fleecen, tjockbyxorna och nästan halsduk o vantar - något på gång har jag i kroppen, om inte svin-flunsan så är det nog bfh-sickness for sure!

Jag, bonus-sonen o dottern samt vovvsen chillar lite, husbandet sätter upp staketpinnar, jisses va många det blir när man håller icke-nos-mellan-spjälor-bredd på avståndet mellan. Snart är en viktig sektion klar och vi kan släppa våra gossar att springa ikapp över sina nejder.

När husbandet kommer in ska jag basta (få ut lite bacillusker kanske) - me, a nice whisky and the heat from the sauna, najzalajz! Sen ska jag nog vila lite, ögon och huvud känns tunga just nu (ögonmigränen blandad med the bfh-sickness känns sådär kan jag säga). Försökte faktiskt läsa en bok i går, jobbigt som bara den, fortsatte dock för att boken var så himla intressant, hoppas kunna fortsätta med densamma snarast igen!

Hoppas allt är väl med er alla!

Över och ut, så var klagomåls-inlägget slut!
Postat av: Sussa
URL: http://www.metrobloggen.se/bellanova 2009-09-27 / 18:15:07

Ssss när ska man gnälla om inte när man börjar bli sjuk!? Men sauna och whiskey låter som en bra ide:) Bränn ut bacelluskdj-vlarna! Krya på dig, kram.


Postat av: Anna-Karin Edlund
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com 2009-09-27 / 19:02:10

Usch det där låter inte bra, krya på dig. Skönt att staketet snart är färdigt så grabbarna kan vara lösa på tomten.



Kram


Postat av: Jenkan, Leia o Xena
URL: http://www.jenkan.se 2009-09-27 / 20:47:47

Känns som om alla är lite småsjuka & hängiga nu, man ska nog vara glad om man klarar sig undan alla bacilusker! Krya på dig!



Visst är det skönt när allt bara känns så där bra det egentligen borde kännas jämt! Fast å andra sidan så märker man inte när man mår bra om man aldrig mår dåligt...



Kramis!


Postat av: Madmolly
2009-09-27 / 22:20:22

Usch då vännen, låter inte bra det där...hoppas att du kryar på dig snart.

Massor med kramar


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?