Påskafton med familjen

Vackert väder med en starkt skinande sol hela dagen gör susen för ljuslängtande svenskar.

Förmiddagen tillbringade vi och hundarna i trädgården. Hundarna inte hela tiden då vi ännu inte har stängt till med vårt nya staket x antal meter to gooooo sen ska de få rumla runt bäst de vill båda två.

Dusch, lite lagom parfym bakom lilla örat och så packade vi ihop oss för färd till vackra Värmdö och mina päron. På plats fanns även bror med flickvän, hans barn och hennes. Trevlig eftermiddag och kväll stod på temat denna afton.

God mat, god dryck, fantastiskt underbart sällskap och många timmar senare åkte vi hemåt i mörkret. Förutom att äta och dricka gott, skratta o prata mycket, så hann vi även med en härlig promenad ner till vattnet, samt att barnen hann göra egna målade ägg, jätteduktiga var de.

Vilka är gjorda av killar och vilka av tjej - kan ni gissa det måntro ?!?



Nu ska jag pyssla på lite här hemma, see ya soon folk's!
Postat av: Johanna
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se 2010-04-04 / 10:33:46

oh vilka fina ägg :) Låter som ni hade en riktigt trevlig påskafton :)



Ja, finns rent för många som är lata och egofixerade, men men vad skall man göra, man får försöka inte bry sig så mycket om dem helt enkelt. förutom när de kör på parkvägar då := )



haha ja så är det varje vinter , man tänker våren kommer aldrig, lite märkligt det där haha



haha javisst är klippet härligt, jag kommer skratta gott länge åt det :)


Postat av: Tant Kim | Design
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2010-04-04 / 10:52:03

Ja eller hur 0.5 är mer än ingenting. Fast nu åt jag lite gott och godis igår så vi får se vad vågen säger imorgon då det är dags för det veckiga vägningen och fotograferingen. :P



Åh superduktigt av dig. :D Skönt med skärpet där också. Själv känner jag ingen skillnad i kläderna ännu men sen har jag bara hållit på i 4 veckor så. :) Jätte bra att du inte äter godis på det sättet som jag gör. :P Ett glas vin om dagen ska vara nyttigt har jag hört. :S



Hoppas ni hade en toppenhelg med promenader och dylikt. Massa gula kramar. :)


Postat av: Maya
URL: http://mayashideout.blogspot.com/ 2010-04-04 / 15:54:36

Åhh... äggmålning blev det ingen här... men ser ju väldigt kul ut, ångrar mig lite nu att vi inte ha det :), får ta det nästa år :P


Postat av: natta
URL: http://natalies.se 2010-04-06 / 14:00:20

okej är det 2 hundar ni har?


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?