Back in town

och idag kommer husvagnen hem, tjohej va kul!

"Vår" kompis Per kommer över med vagnen, dvs drar den från Arninge och hem till oss i Spånga. Eftersom han har en väääääääääääääääääldigt stooooor vagn själv, så har han också bra dragkraft i sin bil och tyckte han kunde köra över vår vagn. Det kallar jag både schysst i övermått och extremt bra service från "vårt" husvagns-företag.

Sen skämtade vi lite om att
  • han kunde ta vår lille-putt vagn under armen
  • alternativt att det skulle kännas som ett litet annex till hans vagn
Han är super-trevlig, en sån man gärna har även i den privata gemenskapen, får se om det blir en grillning i sommar kanske!

Ha en underbar måndag, nu ska jag måndags-mysa med mina kollegor och x antal koppar kaffe!

Norrköping, som vi besökte i helgen, det är ett annat kapitel, återkommer alltså med detta!
Postat av: Susanne
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/ 2010-02-01 / 10:29:32

Ja visst var de fina...damerna. Ok, låna bilder går också bra...huvudsaken var att ni hade det trevligt!


Postat av: Anna
URL: http://annacondas.blogg.se/ 2010-02-01 / 13:51:07

Sorry! ;)



Hittade du något smycke som föll dig i smaken tro?



Ha en fortsatt bra dag!



kramen!


Postat av: Thessan
URL: http://thessansamigurumis.blogg.se/ 2010-02-01 / 13:58:19

Spännande! Jag hjälper dej när du behöver. Hoppas du har en bra dag. För min del är det vila, alvedon å nässpray som gäller idag.... och lite virkning =)


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2010-02-01 / 19:32:47

Ah den får ni dra hit till vår uppfart o bosätta er här ett tag i sommar stor sis!!!!

Jippie komsi komsa!!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?