Friends are back in town!

Äntligen har de landat, kraftigt försenade och rejält mörbultade efter låååååång hemfärd från Thailand - Välkomna hem säger vi härifrån!

Förutom den långa resan, så har en av dem varit riktigt dålig där nere, magen krånglade från förra veckan tills nu och är tydligen inte helt ok ännu. Det enda hon gjort dessa dagar har varit - sitta i bungalowen eller på altanen utanför (nära badrummet) och de andra har servat med vatten och annat.

Ni kan ju gissa hur många e-postbrev hon skickat till mig under denna tid!!!! Jag har att läsa till år 2020 och dessutom har hon roat sig med att hitta på underfundiga frågesporter till mig och husbandet *skrattar gott*. En sak är säker, hon ska få igen för denna terror *hihi*

På tisdag ska vi förhoppningsvis ses och vi bjuder på middag hos oss, lääääängtar gör vi!

Över och ut, nu i vackra vinter-landet vi drar ut!
Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2010-01-03 / 17:04:39

Ja vi hade ett toppen nyår iår,till skillnad mot förra,haha men det kan vi ta i London,haha...

Ja vi trivs verkligen ihop vi..=)

Japps idag har jag inventerat på jobbet men snart så bär det av till London,tjohoo!!


Postat av: Susanne
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/ 2010-01-03 / 17:14:29

Ja det hoppas jag verkligen...blev lite annan planering än vad jag hade tänkt men som sagt, det kommer fler tillfällen :-)



God fortsättning och ha det bäst!

Susanne


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?