Gårdagens lördagsmys

gick utomordentligt bra, familje-mys på allra högsta nivå med Robinson som temperatur-höjare.

Höjningen kom sig av att Jimmy (den fulingen) och Anders (hmmmm gillar sådär just nu) betedde sig som första klassens småungar, men med rävspel och bakom-rygg-snackande på hög nivå, där åtminstone vi vuxna lade bort våra röster på dem från och med nu. Nu får man inte se allt i rutan såklart, men det vi såg gillade vi definitivt inte.

Slutsnackat om det ämnet och åter till livet, the one we actually live, och till denna söndag den 17 januari 2010. Avslutande dag på en första vecka med arbete efter många dagars ledighet. En bra vecka i det stora hela faktiskt!

Idag blir det fortsatt bortplock av julen, annars promenad med vovs och bara vara, söndagar är bra till sånt!

Avslutar med något att längta till, sommaren den sköna (bild från sommaren 2009 och omgivningarna kring "vår" camping Kristianopel).

Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2010-01-17 / 11:39:38

Ah jag hatar jimmy & Anders laget...haha..missade Robinson=(Men bion var grymt bra!!!!Recension finns du måste kolla in vad jag skrev under bilden o kika trailern så jävla roligt!!!Så jag dööööör!


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2010-01-17 / 16:09:32

Ja löve it Sherlock var ju tvungen o kolla trailern typ 3 ggr till,haha!Vi hade med biocheckar från gratisbio liggandes,inte fel..use them!!!

Ojoj nu dricker jag en stor iskall Red Bull,inte fel..haha behövs när man städar ur walk in closet bland skor o väskor;)


Postat av: Thessan
URL: http://thessansamigurumis.blogg.se/ 2010-01-17 / 16:48:32

=) kram på dej


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2010-01-17 / 17:14:21

Ah njae sådan omorganisation har jag inte gjort dock, röjt ut lite gammalt man inte använder o dragit en ny krok allt eftersom handväskorna ökar i antal,typ..hihi ja så tyckte vi med ang Sherlock,den e grymt nice!

Patrik e ute o fixar lite småsaker på min bil..jag försöker planera i mitt huvud i hur hallen skall målas osv..


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?