London pics day 3

Jajamensan, här går det undan :-D ville avsluta veckan med alla bilder, så kan man ha helg sen och ta nya kort!

Från Portobello Road och Notting Hill med dess marknad. Överskattad marknad tyckte vi eftersom den självklart inte var i närheten av så glamourös som i filmen, men också för att vårt besök på Camden Market i somras överskuggar alla andra marknader i åratal framöver, den var nämligen helt fantastisk. Några härliga saker hittade vi dock, inga inköp gjordes, ganska dyrt för att vara marknad/loppis. Pausade på lokala puben såklart.

Drog sen med buss mot Covent Garden (rättat, hade skrivit Camden Market, tack husbandet för observationen) för att möta upp Linda o Patrick, sen följde London-guidens 10-i-topp på pubrundeplanet, vi åt och drack o snackade lite grand (hehehehe). Avslutade "träffen" med middag ihop, en super-duper dag och kväll var till ända. Vi åkte hem dagen därpå och de stannade ännu dryga två dagar.





OBS Bilden längst till vänster! Bröderna Olsson (vitlöksrestaurangen) finns även här, sen har vi en på Folkungagatan i Stockholm (1:a restaurangen tror jag)

Mys-bild, me lajk!
Trevlig helg önskar vi er alla!
Postat av: Anna-Karin Edlunda
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com 2010-01-15 / 16:41:55

Ja nu har jag tackat ja till det nya jobbet så det blir byta i april!!!



Mycket fina kort från London, blir så sugen på en resa dit!



Kram


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2010-01-15 / 17:38:02

Ah på söndag kväll åt vi faktiskt på Bröderna Olssons,kanongott verkligen!

Hihi sött kort där längst ned...

Åhhhh vad kul ingen har förut kallat mig ett vandrande glädjepiller det är ju huur bra som helst! Hörde att du var lite nere och glad att jag lilla jag kunde göra dig på bättre humör=)

Kolla in handväskan som jag bara var tvungen att köpa,haha!


Postat av: Leslie Baker
2010-01-15 / 19:48:58

Liten felsägning från min underbara fru, vi tog buss till Covent Garden för att träffa Patrik o Linda. Inte till Camden Market. Vi hade skittrevligt på ren stockholmska. Ser fram emot nästa träff med glädjepillret och Kartläsarpatrik. Patrik hade inbyggd kompass som visade var alla pubar låg.


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?